Najlepší idú za sľubmi...reakcia Tatra banky

Autor: Janette Maziniová | 16.3.2010 o 12:30 | (upravené 16.3.2010 o 12:35) Karma článku: 10,02 | Prečítané:  5103x

Niekedy stačí naozaj málo a ľady sa začnú hýbať... Po necelých dvoch dňoch som si našla mailík priamo od p. Vidu - generálneho riaditeľa Tatra banky..Včera sľúbil, že prešetrí okolnosti, dnes ráno ma už čakala odpoveď: "Dobrý deň pani Maziniová, chcem sa Vám ešte raz ospravedlniť za nepríjemnosti, ktoré ste mali so zrušením bežného účtu v našej banke. Po oboznámení sa s prípadom, sme sa rozhodli vrátiť Vám poplatky za bežný účet, ktoré boli zaúčtované na vkladnej knižke od februára 2007, nakoľko ste účet nepoužívali od tohoto času, čo potvrdzuje, že ste ho chceli zrušiť.  Čo sa týka spôsobu účtovania na vkladnej knižke, tieto poplatky boli mylne označené pracovníkmi pobočky, ako výber v hotovosti. Tak isto banka, má právo, v prípade dlhu klienta, si tento započítať, respektíve vymáhať, aj z iných zdrojov klienta v banke, pokiaľ tento dlh nebol riadne uhradený klientom. Uvádzam to len na vysvetlenie, pretože ste to spomínali vo Vašom blogu. Samozrejme, keby bol účet riadne zrušený tak, ako ste to požadovali, nedošlo by k žiadnemu generovaniu poplatkov a teda ani zaťaženiu Vašej vkladnej knižky. Ešte raz prepáčte." Vyzerá to tak, že písať články na blog vôbec nie je zlé!

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

O zaistení pozemkov U. S. Steelu vedeli skôr, než súd rozhodol

Majetok jedného z najväčších podnikov v krajine súd zaistil bez toho, aby to poriadne vysvetlil.

TECH

Postavili umelú maternicu, ktorá vynosila jahňa

Zariadenie môže o niekoľko rokov zachrániť predčasne narodené deti.


Už ste čítali?