reklama

"Ďakujem" a jeden echt široký úsmev

....V tom momente som si uvedomila, že by som mala niečo povedať, ale nedalo sa...A to som si myslela, že ma máločo prekvapí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Predvianočná párty. Jedna z tých formálnych, a tak som zvolila pre mňa netypické, nepastelové, čierno- biele oblečenie a polovyžehlené vlasy...(Drahý mi povedal, že s vyžehlenými vlasmi vzbudzujem väčší rešpekt. S tými mojimi prirodzene kučeravými vraj pripomínam čertíka z Princezny ze mlejna.. Tak som zvolila kompromis- niečo vyžehlené, niečo rovné...) 

Najskôr som len zachytila pohľad. Hneď na to jeho majiteľa, ktorý sa pozeral priamo na mňa. Priznám sa, v tom momente mi myseľ pracovala na stodeväťdesiatosem percent (tie zvyšné dve sledovali dotyčného pána :-)). Snažila som sa rozpomenúť si, či by som ho náhodou nemala poznať, aby som sa nejako nestrápnila...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po pár sekundách som to vzdala a bola pripravená v prípade potreby využiť niektorú zo „vždy-účinných-a-nič-nehovoriacich“ fráz, ktoré som obkukala od spoločensky zbehlejších kolegovcov...  

Tak takýchto fráz naozaj nebolo treba... PÁN podišiel ku mne, podáva ruku a nasledujúcimi slovami mi berie reč a ja sa „hnedám“ (červenať sa totiž neviem....;-)).  

 „Nedá mi, aby som nepozdravil skvelú blogerku...“. Na to sa otočí k dáme vedľa a hovorí: „Píše také užasné oddychovky...“  

 ...Včera som sa zmohla len na „Ďakujem.“ a široký úsmev...  

 ...Dnes, keď som sa na to vyspala, verím, že si toto PÁN prečíta...    

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Milý PÁN,

 včerajším uznaním ste mi dali ten najhodnotnejší darček k mojim predvianočným narodeninám...UZNANIE....nefalšované a úprimné... A také sú tie NAJ... Ďakujem

Janette Maziniová

Janette Maziniová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Ľudia o mne tvrdia, že v telefóne vyzerám vyššia....:-). Zoznam autorových rubrík:  z môjho životaTimkoo nás...ľudia okolo mňaBuď BIG B/SSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu