reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janette Maziniová

Janette Maziniová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Ľudia o mne tvrdia, že v telefóne vyzerám vyššia....:-). Zoznam autorových rubrík:  z môjho životaTimkoo nás...ľudia okolo mňaBuď BIG B/SSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Najlepší idú za sľubmi...reakcia Tatra banky

Janette Maziniová

Najlepší idú za sľubmi...reakcia Tatra banky

Niekedy stačí naozaj málo a ľady sa začnú hýbať... Po necelých dvoch dňoch som si našla mailík priamo od p. Vidu - generálneho riaditeľa Tatra banky..Včera sľúbil, že prešetrí okolnosti, dnes ráno ma už čakala odpoveď: "Dobrý deň pani Maziniová, chcem sa Vám ešte raz ospravedlniť za nepríjemnosti, ktoré ste mali so zrušením bežného účtu v našej banke. Po oboznámení sa s prípadom, sme sa rozhodli vrátiť Vám poplatky za bežný účet, ktoré boli zaúčtované na vkladnej knižke od februára 2007, nakoľko ste účet nepoužívali od tohoto času, čo potvrdzuje, že ste ho chceli zrušiť.  Čo sa týka spôsobu účtovania na vkladnej knižke, tieto poplatky boli mylne označené pracovníkmi pobočky, ako výber v hotovosti. Tak isto banka, má právo, v prípade dlhu klienta, si tento započítať, respektíve vymáhať, aj z iných zdrojov klienta v banke, pokiaľ tento dlh nebol riadne uhradený klientom. Uvádzam to len na vysvetlenie, pretože ste to spomínali vo Vašom blogu. Samozrejme, keby bol účet riadne zrušený tak, ako ste to požadovali, nedošlo by k žiadnemu generovaniu poplatkov a teda ani zaťaženiu Vašej vkladnej knižky. Ešte raz prepáčte." Vyzerá to tak, že písať články na blog vôbec nie je zlé!

  • 16. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 503x
  • 53
Najlepší idú za sľubmi...

Janette Maziniová

Najlepší idú za sľubmi...

Tak som si začala šetriť. Akože na byt. Taký malý trojizbáčik v Bratislave by naozaj nebol zlý...

  • 13. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 584x
  • 111
Keď je "sloboda" ťažko uchopiteľná...Alebo nie?

Janette Maziniová

Keď je "sloboda" ťažko uchopiteľná...Alebo nie?

Ak nemáte problém s kamerami, tak sedieť v „živom“ vysielaní v pohode zvládate. Ja do takéhoto okruhu ľudí patrím.... A práve preto, keď mi včera zavolala dramaturgička, som vcelku bez problémov súhlasila s účasťou v relácii pre tínedžerov (hoci, trošku som nejaké tie „cavyky“ robiť mohla :-) ). Eufória z „mojej žiadanosti“ ma držala ešte celých päť minút po telefonáte, keď som si spomenula na doplňujúce slová dramaturgičky: „....viete, nebude to na rómsky problém. Budeme diskutovať na tému slobody“. Po strávení a spracovaní informácie som si uvedomila, že z tohto ma vytiahne iba moja schopnosť okecať hocičo a hocikde...

  • 15. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 801x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu