reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janette Maziniová

Janette Maziniová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Ľudia o mne tvrdia, že v telefóne vyzerám vyššia....:-). Zoznam autorových rubrík:  z môjho životaTimkoo nás...ľudia okolo mňaBuď BIG B/SSúkromnéNezaradené

reklama

Timko

Keď povie: "Čuš, babo", je unavený...

Janette Maziniová

Keď povie: "Čuš, babo", je unavený...

Celý náš pokrok pri jeho autizme bol o hľadaní a náhodách. Buď mal deň, alebo nemal deň. Niekedy bol schopný „fachčiť“ aj dve hodiny bez prestávky, inokedy bol unavený. Vtedy sa ma snažil premeniť harrypotterovskou paličkou na žabu, zastrašiť ma slovami ,čuš, babo´ alebo si ľahol na lavicu so slovami , Vážení přátelé, dobrou noc´. Bol majstrom vo vyhľadávaní podnetov, aby mohol „prepnúť“. Napríklad stačilo, aby mi zazvonil telefón a on ho zdvihol skôr ako ja. Nemusím ani hovoriť, aká bola moja mama prekvapená, keď si miesto mňa vypočula: „Haló, tady major Majsner. Kudláčková, co blbneš.“ s autentickou intonáciou herca Jana Potměšila...

  • 2. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 099x
  • 18
Timko. Autista. Nevie klamať, pretvarovať sa ...a nemá predsudky...

Janette Maziniová

Timko. Autista. Nevie klamať, pretvarovať sa ...a nemá predsudky...

Prvé dni som bola medzi nulťákmi len niekedy- skôr len skontrolovať „mojich“. Či poslúchajú Maťku , svoju učiteľku , či netreba niečo riešiť a urobiť výjazd k „našim“ a podobne.  Timka som registrovala ako pekného, blonďatého chlapčeka s veľkými hnedými očami. Buď behal so zvláštnou krabicou po triede, alebo spieval a bubnoval na lavicu.... Cítila som pri pohľade na neho ľútosť, také čudné zvieranie hrudníka... Vždy som si vtedy povedala - ,Dievča, buď rada, že má Marek „iba“ cukrovku´...

  • 27. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 321x
  • 65
reklama
SkryťZatvoriť reklamu